Tema: Re: Savaitgalis ?
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-11 17:05:25

"Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> parašė naujienų
news:hifcj4$ft7$1@trimpas.omnitel.net...
> Ledas 20 cm (vietomis plonesnis - ~15 cm), balos pavadinimo negaliu
> atskleisti vezusiojo prasymu (nenusnerksta dar masines zejybos). Bala is
> didziuju, gaudyta ant sekliaus 6m gylyje, bet ir sekliau (2m seklius)
> viena kita normalesni pagavo draugelis.

Uzsiknis snerksti, jei tai kuri nors is didziuju balu.Juo labiau, jei kazkas
prirode sekliukus - pabandyk surasti, jei ezero plotas kokie nors 300 ha ir
daugiau. Galu gale, ne kiekvienam kils noras kiekviena karta i ten
vaziuoti - visgi kilometrazas nemazas .Todel nematau reikalo slepti
pavadinimo.
Mane tik domina ar jau imanoma drasiai zylioti pvz. per Lusius ?