Tema: Re: Kašaro murzės ausys
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-02-24 14:32:08
Antros katės galbūt oda stipresnė, sveikesnė... arba dar nespėjo pasidaugint
erkutės. Žmonės irgi vaikšto vienom gatvėm, kvėpuoja tuo pačiu oru su tais
pačiais mikrobais, o gripais tuberkuliozėm ir pan. zarazom užsikrečia ne
visi.

  Kas link erkučių. Kažkada mano šuo turėjo panašų susirgimą ir veterinorius
sake jau begydant išmest visus kilimus ir panašų inventorių, kuriuose gali
laikytis erkutės. Čia ne naujiena. Pagalvojau, blin, tai viską iš namų
išmest.. . ? " - gde dengi, Zin ?"
Išmečiau nedaug ką, tik tai ant ko jis voliodavosi, visa kita žiauriai
pratraukiau su dulkių siurbliu. Gydymą dar teko kartot kokius tris kartus,
po to nebeužsikrėsdavo kažkodėl.