Tema: Re: Kašaro murzės ausys
Autorius: Glebas
Data: 2010-02-23 22:07:34
Žmogau, jei nori klinikinių tyrimų nuorodų, įrodymų remiantis kraujo ir DNR
tyrimais bei kokybinio bei kokybinio gyvūno raciono ištyrimo, tai manau
newsuose to ieškoti neverta.
Kad maistas labai veikia gyvūno kailio kokybę, manau net nereikia ginčytis.
Maniškiam vos paimtam ir pamaitintam paprastu maistu iš turgaus - prasidėjo
plikimas aplink ausis. Pakeitus maistą - tai išsisprendė. Tačiau klinikinių
tyrimų tai ir nesivaginau klausti pas maisto gamintojus....
Jei žmogus parašo savo empirinius pastebėjimus, tai kažin ar verta
lazdavotis ir reikalauti kažkokių tai mokslinių įrodymų...