Tema: Re: Kašaro murzės ausys
Autorius: Zmogus
Data: 2010-02-23 13:36:43
Nesuprantat? Žmogus, kuris turi nors kokį supratimą apie išsimokslinimą,
supranta ir pateikia prašomo teiginio pagrįstumo šaltinius.
Jūs gi, tikiuosi, ne šios "mokslinės" išvados apie ausų turinio
indikacinę reikšmę netoleruojamam maistui autorė?
Ar vis tik - autorė?
Aš Jūsų prašiau nuorodos į klinikinių tyrimų medžiagos nuorodas, jeigu
nesupratot...