Tema: Re: vanduo / sniegas
Autorius: Naras
Data: 2010-02-03 08:59:13
ane? mes gyvename tokiame amziuje kur informacijos paieshka ir filtravimas
yra _butina_ salyga normaliam konkurencingumui ir dazniausiai geram darbo ar
kitu funkciju atlikimui. taip pat kada vyksta _diskusija_ verta pasidometi
bent jau apie ka _diskutuojama_ o ne verkti kad "va ishkniso, tai vaidina
kad geriau zino, mano tushti zodziai ir "as manau" kazkaip nebeveikia".