Tema: Re: vanduo / sniegas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-02-02 21:45:52
ciukciai ciukciais, bet man dar tarybiniais laikais pasakojo lietuve
moteris, gyvenusi ant Laptevu juros kranto ir kitokio vandens, kaip tirpdyto
is sniego, ten daugiau kaip puse metu - poliarine ziema, neturejo niekas,
nei tremtiniai, nei sunys ir netgi NKVD sargyba.
 Kazkur toliau prie Lenos, galima buvo issikirst ekete keliu metru storumo
lede. O visi kiti vandenai uzsala kiaurai iki dugno.
  o cia man skiedzia apie saltinius....