Tema: Re: vanduo / sniegas
Autorius: Naras
Data: 2010-02-03 08:28:17
svarbu rekti nepasidomejus, ir "viena bobute pasakojo". cia yra ziniu
uztvirtinimo etalonas.
mano gimines dar dabar sibire gyvena ir ka? kiek pasakojo sniego atsigerti
galima tik kad nebutu dehidratacijos, bet vistiek reikia vandens ir
ziauriai.
tu paciu drusku kuriu tu verki, musu geriamame vandenyje yra labai daug, ir
jos yra butinos normaliam organizmo funkcionavimui.
kitais zodziais tariant, gali shudus esti ir nemirsi, bet sotus irgi nebusi.
patinka man tavo arogancija ir nemokejimas dometis ar ieshkoti informacijos.