Tema: Re: Apkandžiojo keturis žmones
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-11-07 23:10:23
Lietuviški veislių pavadinimai yra derinami su VLKK. Šiuo atveju - pagal analogiją: lietuvių skalikai (o ne Lietuvos), amerikiečių buldogai (o ne Amerikos), airių seteriai (o ne Airijos), ir t. t.

Kas yra IFC?

FCI 1 grupės veislių standartų sąraše tikrai parašyta Ceskoslovenský Vlcak (332) (Czeslovakian Wolfdog), ir tai tikrai yra klaida. Standarto tekste irgi klaida -
CHECHOSLOVAKIAN WOLFDOG
(Ceskoslovenský Vlciak)