Tema: Re: Apkandžiojo keturis žmones
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-04 18:34:54
:))))

Butent - apie shita skyle ash ir kalbu. Turbut mano shuo visiskai
nesocializuotas, jei ash nesutinku buti kaltas uz jo veiksmus, kai jis
isiesi pasivaiksciot su tokiu hendleriu.

Beje, jei nukrypo tema, gal kas galit pakonsultuot. Zadejau vest savo šune i
paroda ir priesh pat nepasiseke - luzo koja. Dabar kaipir viskas tvarkoj,
sugijo, liko laukti kol kailis atzels. Taciau klausimukas del begimo. Man
kaip ir viskas normaliai - nematau jokiu pakitimu ar kad trukdo. Taciau gal
butu galima kokiam ekspertui parodyt? Tiktu ir samazvancai - reikai del
saves,o ne del valdisko popieriaus.