Tema: Re: Apkandžiojo keturis žmones
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-07 21:16:47
Jo - cia naturalus samazvancu sarasas. Nes ziurim:

Tame wordo dokumente (dokumentas tik technine prasme, nes neaisku nei kas ji
sudare, nei kam jis skirtas, nei datos) parasyta:

"Pasibaigus testui teisėjas  paskelbia bendrą rezultatą..."

Klausimas apie koki teiseja eina kalba - konstitucinio teismo ar kurcnebyliu
choro čempionato. Tačiau mes neapsmetame durniais, nesikabinejame prie
zodziu ir remdamiesi savo apysveiku proteliu darome prielaida, kad kalba
eina butent apie teisejus ish shio saraso ir butent shitie asmenys, veikdami
kaip teisejai atlieka šuns testavima.

Teisejai - rimta kontora, šluotu neriša. O iš kur mes žinome, kad jie šluotu
neriša? O žinome iš ten, kad jie ne kontora pasirodo, o išdidi kolegija
turinti net savo reglamenta -
http://www.kinologija.lt/files/doc/LKD%20eksterjero%20teiseju%20kolegijos%20reglamentas.pdf. O
reglamentas turi 4.1 punkta, kuriame nurodoma ka teisejas gali atlikti
veikdamas kaip toks. Ir kazkaip pasigendu teises teisejui atlikti kazkokius
socializacijos testus. Gal Daiva galetu vel kuri nors punkta timpteleti i ta
puse? Nu ir kas jie, jei ne sukciai - atlikdami darbus, kuriems neturi
kvalifikacijos?

Aisku, lieka tikimybe, kad mane nusodins - yra dar koks kitas, slaptas ir
neskelbtinas teiseju sarasas. Va, tie ish teismu, del pedofilu savo fotkes
iseme. Tai gal ir cia koks zoofilu klanas gerb. teisejus gasdina?

Tai va. Jei tie sarasas visdelto tas, taciau reglamentas biski slubuoja,
prasyciau pas gerb. teisejus nedideles nuolaidos (maksimoj bet penkiu rubliu
vauceri isduoda, kai kaina negerai nurodyta). Teisejai savo reglamente
vietomis labai konkretus ir tai isreiskia gudriais zodziais. Pasirodo, jie
ne sheip teisejai, o eksterjero teisejai. Punktas 3.5.1 nurodo, kad teisejas
privalo moketi shuns anatomija. Nors man tai nepriimtina, taciau suprantu,
kad teiseju galima tapti ir islaikius egzamina sesetui (nemegstu, kai mane
operuoja chirurgas su seseto ziniomis diplome), ir pilnai gali buti, kad
toje pamokoje teisejai nebuvo. Noreciau atkreipti demesi, kad shuns smegenys
tokioje dezuteje, kuri vadinasi kaukuole, todel, kas tenvyksta spresti pagal
shuns eksterjera ganetinai sunku ir shuns elgesi labaiu priskirciau
interjerui . Tacia pasitikedams ju kvalifikacija (yra gi daktaru kur per
telika ar pagal fotke gydo), noreciau paprasyti - ar negalima butu mano
ciuciaus eksterjero ivertinti pagal nuotrauka ir nuspresti - durnas jis ar
ne?