Tema: Re: Indukcins kaitlents?
Autorius: Gintaras
Data: 2011-09-27 09:04:25
Gintaras Wrote:

> Galutinai tikinote pasirinkti indukcin kaitlent, toks spdis jog j sigyjs vargo nematysiu. Pasivalgysiu po parduotuves, internetines svetaines ir galop papraysiu Js pagalbos atliekant galutin sprendim, pateikdamas kelis linkus. Dkoju u aktyvi diskusij, nesitikjau surinkti tiek atsakym. Ai
> ---
> Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/

Nors galvojau apie Whirpool ACM 703 LX, galop apsistojau ties AEG HK 634200 XB (http://baltameska.lt/kaitlentes/7862-aeg-hk-634200xb.html). Gamintojas geras - vokietis, be to visur forumuose AEG' ir Electrolux ypatingai giria (o tai tas pats gamintojas), apie whirpool labai maai informacijos. imatavimai taip pat tinkami mano virtuvei. Kaina gera ir tikiuosi, kad vokikas gamintojas nenuvils.

Na o dl puod taip pat ne bda, pradiai uteks ir vieno. Be to, planuoju sigyti special padkl, kur pakius galima naudoti ir paprastus puodus (kakur maiau u 120 lt)

Dkoju visiems u aktyvi diskusij, be kurios tikrai neturiau tiek daug naudingos informacijos apie indukcines kaitlentes. Jei ne i tema,tikriausiai taip ir nedrsiau sigyti nieko panaaus.
---
Narsyk anonimiskai http://get-proxy.com/