Tema: Re: Indukcin?s kaitlent?s?
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-23 21:57:10
Levas rašė:

> Prasom paskaiciuoti ir paviesinti 40kHz ir 100kHz skin efekto stori.
> Poto galesim toliau mastyti apie bullshit koncentracija. Mano
> pastebejimas del permagnetinimo- grynai praktinis is metalo
> kaitinimo. Gi pats dariau kaitintuva ir stebejau kaip metalo balvanke

Prašom:
http://en.wikipedia.org/wiki/Induction_cooker

Ar reikia ir formulių? Galiu surasti ir paskaičiuoti.
Tavo (pa)stebėjimai gal ir akivaizdūs, bet jie neturi reikšmės, jei pats
išsigalvoji tokį bullshit'ą, nepasiremdamas fizikiniais reiškiniais ir
nematavai efektyvumo. Kad tavo agregatas sugebėdavo užkaitinti iki
raudonumo tiek varį, tiek aliuminį dar visiškai  nereiškia, kad tai buvo
efektyvu. Tavo indukcinio kaitinimo efektyvumas apskritai gal tik 10-20%
tebuvo, plius didelė galia ir užkaitinimas mažų daikčiukų iki raudonumo
tame lauke visiškai nieko nereiškia, jei nesvėrei daiktų ir nematavai
srovės (kiek sueikvoji energijos) ir nelyginai tų reikšmių.

> Zada musiskiai metalo lydymo krosnele statytis, tai gal dar daugiau
> info bus. Rodos 20kW. Tik, kad rupuze labai jau brangi.

Žinau, buvau kursuose ir mačiau ne vienos vidurius.