Tema: Re: del el variklio jungimo zvaigzde-trikampis
Autorius: Gadaminas
Data: 2011-06-06 15:57:54
toks paleidimo budas yra gan geras, nes kaip cai rase ponai turi daug geru
savybiu... Jis ner jau toks sudetingas automatizavimui, nes uztenka
palaikyti ijungta zvaigzde kazkiek sek, ir po to perjungti i trikampi.
Uztenka kazkokio taimeriuko, kuris du kontaktorius suvaldytu paleidimo
proceduros metu tam tikra tvarka. Toks automatizavimas neturetu buti labai
jau sudetingas reikalas bent kiek ismanaciam elektronikoje-automatikoje...

"Azaliajaus tėvas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> parašė naujienų
pranešime:op.vwnlxtpdqqb5qs@andrius-n.accel.lt...
Teisingai. vardine srove 11A. kai lenkai gamino ventiliatorių, įtariu, mano
tinklo savybių nevertino :)

Tai pagal idėją, ir leidžiu "žvaigždė->trikampis"
čia dar su vienu patyrusiu žmogumi pasitariau, tai sakė, jei paliksi ant
žvaigždės, kais nuo ilgo darbo, nes ventiliatorius turės tik 2/3 savo
galios. jei paliksi ant trikampio, paleidimo srovės gali "pakepint" variklį.