Tema: Re: del el variklio jungimo zvaigzde-trikampis
Autorius: Azaliajaus tėvas
Data: 2011-06-06 15:20:57
Teisingai. vardine srove 11A. kai lenkai gamino ventiliatorių, įtariu, mano tinklo savybių nevertino :)

Tai pagal idėją, ir leidžiu "žvaigždė->trikampis"
čia dar su vienu patyrusiu žmogumi pasitariau, tai sakė, jei paliksi ant žvaigždės, kais nuo ilgo darbo, nes ventiliatorius turės tik 2/3 savo galios. jei paliksi ant trikampio, paleidimo srovės gali "pakepint" variklį.