Tema: Re: del el variklio jungimo zvaigzde-trikampis
Autorius: Levas
Data: 2011-06-06 15:55:57
Nu tas kur svilo pasileidzia kitaip- isjungi begi, ijungi varikli, jungi sankaba- begi ir jau nuo besisukancio variklio su reduktorium pradeda suktis malunas. Senas tarybinis reikalas.

O naujas malunas- valdymo spinta ir destka ivairaus dydzio reliu. Jokiu advanced kontroleriu. Paprasciausia automatika.

O zvaigzde-trikampis perjungeja lygtai ir maciau viename kune padaryta kazkur.

Bye, Levas

"Azaliajaus tėvas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message news:op.vwnl5md1qqb5qs@andrius-n.accel.lt...
be automatikos?.. ;)

o šiaip įdomi automatika. kaip ji išpildyta? gal tai koks standartins įrenginys?