Tema: Re: Siuntimas, paypal ir pan.
Autorius: Veritas
Data: 2011-05-24 10:22:44
ir man buvo neperseniausiai,tik kainos biski kitokios,dhl -50 lt,muitines
tarpininkai uz savo paslaugas norejo 100lt plius pvm.,komisiniai oro uoste -
15lt. Sae,kad muitine turetu padet uzpildyt ,reik tik zinot koda,bet kai
nuejau prie langelio iskart paklause:tu fizinis ar juridinis asmuo?sakau -
fizinis,ji man- tai eik pas tarpininkus,as nedarysiu darbo uz juos.