Tema: Re: Siuntimas, paypal ir pan.
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-24 09:57:48
ar tik nereiks sekanti syki parasyt, kad jisai apsimautu neslystancius batus, kad i pasta eidamas neismestu paslydes? Kiek tai mano problema, kiek jo? Vokieciai, sulauke 12 nakties, kai verciasi kalendorine para-ikala disputa, nesiteikdami net daug paaiskint. Gal todel mes ir antrarusiai, kad neriamies is kailio, kad tik turtingesniu kaimynu nesuerzint?