Tema: Re: Green Laser
Autorius: Levas
Data: 2011-04-10 22:18:14
Power consumption ir output power yra skirtingi dalykai. Ypac pas zalius lazerius, kur tris spindulio konversijos daromos.

Grynai IR lazeris:
"lazeris maitinamas maždaug pilna galia kuria reikalauja datasheetas, jokių turbinimų. 1W reikia duoti 1.2 - 1.3A. Aš duodu maždaug 1.00A. Optinė (teorinė) galia ~0.8W"

Itampos kritimas arti 2V. T.y. 2*1.3=2.6W elektrines galios, o optine- 0.8W

http://www.vabolis.lt/2011/03/06/1w-lazeriukas/

O pas zalia lazeri:
http://www.vabolis.lt/2011/03/13/zalias-lazeris-fizika/

Kiekviena konversija- nuostoliai.

Del triju galios lygiu (12, 25 ir 37mW). Tai gal 12mW tai treshold lygis, kada uzsidega lazeris. 25mW- tai rekomenduojama galia. O 37mW tai trumpalaike galia kuria dar atlaiko lazeris, taciau jo gyvavimo laikas stripriai krenta.

--
Bye, Levas