Tema: Re: Green Laser
Autorius: Kas_Pasake
Data: 2011-04-08 13:38:09
Paprastai tokiems irenginiams sroves stabilizuoti nereikia - tai atlieka
vidine schema
Aisku galima savo stabilizatoriu pasidaryti - bet ar geriau bus ?

Kodel kinieciai parase 250mA - o ka as zinau. Pas mane ima daugiau ir ji
nesikeicia - sviesumas kinta !!!

Originalaus mygtuko nenaudoju - pasijungiau be jo (labai greitai pirstas
iskaudo )