Tema: Re: Green Laser
Autorius: Kas_Pasake
Data: 2011-04-08 20:53:09
Namo parejes dar patyrinejau. Kai tik vos vos isyla - is karto krinta
sviesos srautas.

Pilnai atsaldai ir vel liuks sviecia kelias sekundes.

Gal todel kinieciai ir idejo toki mygtuka - kad ilgai negaletum nuspaudes
laikyti.

Is tikruju reiks saldytuve palaikyti.

 O tai cia toks "lievas" diodas idetas ???

Pagal jo kaina tai gal ir normalu

O gal kas zinote geresni lazeriuka ( protinga kaina) - kuris taip gerai gali
ilgai sviest ?