Tema: Re: ar kam yra teke geigerio skaitikli konstruotis?
Autorius: Vygandas
Data: 2011-04-02 22:22:31
Kalibruoti ne mano reikalas buvo. Buvo remonto metodika, istatiti matavomo
intervala arba laiko pastovia.
Pas skaitmeninius su SBM-20 davikliu - kiek impulsu pvz. per 40 sekundziu,
tiek mkR
Patikrinti davikliu gyvuma buvo silpnas spindulevimo saltinis, kurio uz 1m
jau nesijaute.
Pvz. kariskuose ir civilines saugos dozimetruose modeliu DP-5A, DP-5B jis
buvo po prietaiso dangteliu.
Bet jis nebuvo skirtas kalibravimui, o tik patikrinimui. Sukalibruodavo
metrologijos centras, jie turejo atestuotus saltinius.