Tema: Re: El. gamyba
Autorius: vaikis
Data: 2011-03-31 09:20:16
Na, vokiečiai ir kiti, kažkaip išsprendė šią problemą, tad nemanau kad
čia kažkas labai sudėtingo. Nors nenustebčiau perskaitęs "Lubio
žiniose", kad Lietuvai tai nepakeliama našta. O ir Signalizacija labai
teisingai pastebėjo - kur tu tą įrangą dėsi? Išmesi? Plius sutartys šiuo
atveju egzistuoja. Berods ir Atsinaujinančios energetikos įstatyme
apsvarstytas šis klausimas.