Tema: Re: El. gamyba
Autorius: siGis
Data: 2011-03-31 00:25:40
Kaip pakomentuotumete tokia istorija is treciu lupu.

Zmogelis nusipirko saules panele ir sumyslijo prisijungti prie el. tinklu
pertekliui pardavineti. Nuvare i vietinius el. tinklus pas virsininka
pasisneketi. Tas pasake kad nieko konkreciai nezino nes to dar niekas
nedare. Sake kad gali darytis tik nurode viena salyga - turi buti
uztikrintas atjungimas nuo sistemos is karto dingus itampai linijoje. Cia
tam kad apsaugoti elektrikus kai atjungs pastote remontui. Nusipirko,
kazkur, zmogelis tam reikalui skirta gudria  elektronika, kuri jungiasi per
du skaitliukus, padaro teisinga sinusoide, automatiskai sincronizuoja, geba
atpazinti itampos dingima tinkluose ir is karto atjungti is vartotojo
paduodama elektra. Sito daigto instrukcija teko matyti. Kai suzinojau kad
kalba eina apie 600W sunkoka buvo susilaikyti nesusijuokus :). Nu bet kodel
gi ir ne. Pradeti galima ir nuo tiek.

Tik vat man klausimas pakylo iki kur ta jo sugeneruota ir i 230V tinkla
paduota elektra nukeliaus? Su 600W aisku problemu nebus. O jei paduoti bent
100kW - zeminantys trafai pardes dirbti kaip auksinantys. Suprantu kad jiems
principinio skirtumo nera, bet kas gausis su visa energetine sistema jeigu
taip, atbulai dirbanciu atsiras daug?