Tema: Re: El. gamyba
Autorius: iksas
Data: 2011-03-31 08:32:18
"siGis" <s@s.s> wrote in message news:in074k$rqt$1@trimpas.omnitel.net...
> Tik vat man klausimas pakylo iki kur ta jo sugeneruota ir i 230V tinkla
> paduota elektra nukeliaus? Su 600W aisku problemu nebus. O jei paduoti
> bent 100kW - zeminantys trafai pardes dirbti kaip auksinantys. Suprantu
> kad jiems principinio skirtumo nera, bet kas gausis su visa energetine
> sistema jeigu taip, atbulai dirbanciu atsiras daug?

mano kuklia nuomone esant pavieniams atvejams problemos turetu nebuti,
paprasciausiai is sitemos ims maziau galios, o vartos tavo pagaminta, bet
"augant" toliau atsiranda energetiku galvos skausmas, kol situ "tiekeju"
mazai problemos nera, sugeneruota galia istirpsta sistemoje, bet kai ju
atsiranda "daug"  - gali tekti rekonstruot pastotes - pirma iki skirstomuju
punktu, paskui iki rajoniniu  ir t.t., o kur dar tas tokio "tiekejo"
faktorius siandien gaminu, rytoje ne poryt gal but - nebent ipareigos
atsakingai ziureti (buti tikru el. gamintoju o ne siaip turginiu) - kaip
pvz. yra isivazduokime 1/3 galios sistemoje sugeneruoja pavieniai privatus
"el. gamintojai" ir pyst pasidare nebenaudinga jiems tuo uzsiimti - viskas
griuna, atsiranda el. energijos trukumas ir t.t. todel energetikai
lygiagreciai tures perziuret ir savo tinklus, kad esant tokiam atvejui
uztikrintu el. tiekima ir t.t.