Tema: Re: Lempute
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-19 22:41:56
neperskaitei, ka rasiau. Ten draugu paieska, o ne daliniu :) Jeigu niekas is tuo metu tarnavusiu neprisiregistrave-tai nieko ir nerandi. Savo dalinio nuotraukas matau tik todel, kad vienas is ten tarnavusiu, ten apsilanke ir prifotkino :)  Beje-tikrai zinau, kad chebra sugeba paziuret , kaip is palydovo atrodo. Reik tikriausiai koordinates zinot? Ziu, kaip vienas dalinasi prisiminimais apie baze, kurioje as tarnavau : http://pvo.forum24.ru/?1-7-0-00000010-000-80-0