Tema: Re: Lempute
Autorius: Sigun
Data: 2011-02-19 14:49:55
Netikėkit taip stipriai viskuo ką discovery rodo.
Aš irgi tą laidą mačiau, irgi įspūdį padarė. Dabar ta JAV kompanija
subankrutavus. Nes tie varikliai nors ir su geru nk, bet nelabai
patikimi, matyt draudimas visą taupumo ekonominį efektą suvalgydavo.

Sig.

Gintas rašė:
> uztat dar ir dabar amerikonai, knisasi po 40m senumo rusu dizertacijas ir iesko islikusiu gyvu autoriu.  Randa tokiu teroriskai pagristu isradimu, kad nustemba. Rode ruso mokslininko teisma, kuris aprase ir atliko paskaiciavimus torpedos, kuri lekia po vandeniu oro apvalkale kazkokiu ten dideliu greiciu, nes ner trinties.  Amerokonai senoliui sumokejo ar ne 2 stukas USD uz jo skaiciavimus, o rusu teismas sutrikes. Tarsi valstybes paslaptis, taciau jai jau tiek metu, kad senatis galioja. Paleido senuka i namus mirti, o jau  norejo i kalejima uzdaryt :)  Aplamai- rusai neturejo galimybiu (ar lesu, ar sugebejimu) kazka  realiai padaryt, taciau ju teoriniai paskaiciavimai buvo teisingi ir toli priekyje. Per DISCAVERY rode, kaip NASA centre buvo isbandomi rusu raketu variklai istraukti is kazkokios darzines, kurioje prastovejo ar ne 30metu. VEIKIA! Ir ju NVK  zenkliai didesnis nei iki siol gaminamu. Amerikonai netikejo, kad toki imanoma aplamai pasiekti. Ziauru buvo ziuret, kai
p  senukams, kuriu naujuju varikliu projekta isake uzraukti , o variklius sunaikinti, asaros, bandymo poligone,  is akiu varvejo. Vienas kazkoks fanatas nepakluso isakymui ir sumete variklius i kazkokia darzine :)  Rode nufilmuotus vaizdus.