Tema: Re: Regulator diodes ir Z diodes
Autorius: Evaldas
Data: 2011-02-10 15:05:56
"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
news:ij0lh9$r0m$1@trimpas.omnitel.net...
> Stabistorius esu girdejes,  taciau ko nuejus i lemona klaust ir kuom
> keist? Paprasyt stabilizatoriaus ant 2,8V ir jungt atvirksciai? Neveikia!

Stabistorius tai diodas kurio tiesiogine voltamperines charakteristikos
dalis naudojama itampos stabilizavimui, o stabilitronas tai diodas kur
naudojama neigiama voltamperines charakteristikos dalis.
Gal toje schemoje stabilitronas netinka jei ten jam keičiasi poliarumas ?
Juk stabilitronas vienam poliarumui stabilitronas o kitam - diodas su 0,7V
kritimu. Praktiškai trumpas. Stabistorius elgiasi kitaip.