Tema: Re: Regulator diodes ir Z diodes
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-10 11:32:16
Jeigu kam idomu:

диод не простой, а со стабильным падением напряжения на переходе (в прямом направлении). MA29...= Silicon stabi diode (operation in forward direction)= MA 27 W(-A,-B) = 0,1A, Uf=1,18..1,36V(3mA)= BZ 102/1V4, BZX 75/C1V4, ZTE 1,5 - судя по приведенным заменам - можно ставить стабилитрон с напряжением в районе 1.4в, ессесно, включив его встречно по отношению к родному.

Kazkas panasaus:
http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/M/A/2/9/MA29.shtml

Mano atveju, detale stovi kasetiniame mage ir Play rezime sukuria paduodancio ratuko  varikliui, pasipriesinima suteikiancia itampa. Beda ta, kad tai gana jautrus dalykas, mat rites diametrui padidejus, pasipriesinimas reikalingas garokai mazesnis, tuo tarpu idejus stabilitronas kala vienodai, tad i kasetes pabaiga, nors itampa ant paduodancio varikliuko vienoda-pasipriesinimas jau per didelis.