Tema: Re: Regulator diodes ir Z diodes
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-10 13:20:58
Posto pradzioje prisegiau faila, kuriame, BZ102/2V8  ir BZX55C2V7 nurodomi skirtingi parametrai. Pamaniau, kad gal jie kuom nors skiriasi?  Rusas kazkoks, internete , nurodo, kad MA29= BZ102. Tuo tarpu, MA29-tarsi varistorius?

Tuo tarpu schemoje pas mane tas minetas BZ102-nupaisytas kaip trys, nuosekliai sujungti diodai ir parasyta 2V8, kai tuo tarpu-netoliese yra stabilitronas, kuris ir pazymetas grafiskai, kaip mes iprate stabilitrona matyt. Todel ir klausiu-kas tas BZ102/2V8?  Jei paprastas stabilitronas, kodel tiktai jis nupaisytas kaip trys sujungti diodai? O jei ne paprastas-tai kuom ipatingas?