Tema: Re: Lempų nominali įtampa, PWM'as
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-25 21:43:32
Levas rašė:
> nzn kaip ten gaunasi, bet net paziurejus i profu lankstyta plastika
> (kazkoks stovelis virtuves kranams demonstruoti) tai is sono
> paziurejus matosi, kad isorinis kampas nelabai apvalus, bet kiek
> susiplojes- issitempes. O vidinis kampas su kuprele. O ten plastikas
> gal 4 ar 5 mm storio. O cia kazkas rase, kad 2cm nori lankstyti.

Tai nieko neįrodo. Na, nebent tik tai, kad profams (ir tau; user'iui)
nelabai rūpi, kaip atrodo ir koks gaunasi vidinis kampas ir, kad norint
gražiai (be kuprelių, be deformacijų) sulenkti, būtina kiek ilgiau ir
labiau pakaitinti, rūpestingiau lenkti, ilgiau stingdinti. O kam to
reikia profams...?
ejs pateiktame link'e pavyzdys (~6 mm storio) yra pakankamai gražus ir
iš akies patvirtina mano (intuityvią) teoriją, kad pakankamai pakaitinus
be jokių išskirtinių, „nesveikų“ deformacijų, gražiai lenktųsi ir 20 mm
storio lakštai:
http://pcbheaven.com/projectpages/images/acrylicglassfoldingheater_1289722953.jpg