Tema: Re: Lempų nominali įtampa, PWM'as
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-24 23:58:41
ejs rašė:

> Preliminarus šilumos poreikis - 100-300W. Aišku, dimeris, etc.
> Kurią lempą imti? 50W ko gero per silpna, bet ją galima būtų sumontuoti
> viršutiniam pašildymui, su 202V lempa apačioje.

O tikslas? 2x sudėtingesnė konstrukcija ir labai abejotinai sparčiau
(pavartyti vis tiek turbūt teks, kad perkaistų visą storį, tolygiai iš
abiejų pusių)

> Jei imsiu tik 202V, 350W lempą, ar ją pajungus į 230V nebus po kiek
> laiko kleine bum? Numušti 30V nesugalvoju su kuo, o ir turėti papildomą
> šilumos šaltinį nesinori.

Tai tas pats PWM'as. RMS galia/įtampa. Kelias milisekundes (na, kiek ten
jau maks. gaunas per pusperiodį su zero-cross) turbūt gali drąsiai
šviesti ir kelis kilovatus, o RMS -- maks. nominalus.

> Ir dar: jei imsiu 800W lempą, ar užteks 5-6A tiristoriaus?

Man atrodo, kad čia pati mažiausia problema:
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=23556
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=24074