Tema: Re: Lempų nominali įtampa, PWM'as
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-25 20:52:48
Levas rašė:
> tai kad deformuojasi. Geometriskai kampas gal ir graziai gautusi, bet
> fiziskai materija vidineje puseje neturi kur dingti, o isorineje
> puseje kur atsirasti. Jei lenkimas butu visiskai skystas, tai
> perteklius pasiskirstytu. O dabar isore ploneja, vidus storeja ir
> gaunasi kaka.

Jei spindulys yra atitinkamas medžiagos storiui, tai aš neįžvelgiu jokių
deformacijų skirtumo (lyginant skirtingų storių medžiagas), kuris
priklausytų nuo medžiagos storio ir neva turėtų būti didesnis, kai
medžiaga storesnė.

Va, pavyzdėlis.
Juoda -- 20 mm, mėlyna -- 10 mm, raudona -- 2 mm storio medžiagos ir
atitinkami (20, 10, 2 mm) lenkimo spinduliai. Padidinus mėlyno mastelį
5x jis sutampa su orig. juodu, o raudono mastelį padidinus 10x, jis
sutampa su orig. juodu.
Tai...?