Tema: Re: garso kontroleris-kaip pasidaryt?
Autorius: Evaldas
Data: 2009-12-19 14:45:09
Jei kitų garso šaltinių nėra tai gal tiesiog užtektų fiksuoti garsą dviejuose lygiuose yra arba nėra, be jokių ten gudrių filtrų ir apdorojimo algoritmų. Žinoma, gudriau būtų išsianalizuoti garso spektrą  ir išskirti kažkokią charakteringą vietą, būdingą būtent degančiam fakelui. Bet tai bus jau per daug sudėtinga ir per daug individualu, tam kad rasti gatavą schemą.
Įrašyk ir įmesk garso failą, gal kas turi spektro analizatorių išnarstys tą garsą.