Tema: Re: garso kontroleris-kaip pasidaryt?
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-19 13:18:30
aams@ks.lt rašė:
> Iskilo poreikis valdyt procesa pagal garso lygi.
> Kalba eina apie savadarbi katilo degikli.Foto kontrole nepasiteisino, noriu
> kontorliuot pagal garsa.Dirbdamas degiklis skleidzia specifini  "primuso"
> triuksma.Padekit plz patarimais,as elektronikoj tik vos ,vos bet pagal
> schema susilituot sugebeciau.

Taip paprasta ir turbūt nieko (doro) nebus. Čia ne santechnika (duokit
man tą colinį varžtą, tą vamzdį ir ta kriauklę, kaip nors susirinksiu);
čia jau filtrai, algoritmai, derinimas. Nenoriu pasakyti, kad ezoterika,
tačiau jau gerokai aukščiau ir sudėtingiau už gebėjimų  sulituoti pagal
schemą lygį.