Tema: Re: garso kontroleris-kaip pasidaryt?
Autorius: Evaldas
Data: 2009-12-19 13:17:25
Jeigu aš teisingai supratau apie ką kalbama tai kuro tiekimas turi būti nutrauktas vos tik fakelas užgęsta. Deja bet koks temperatūrinis daviklis turės inerciją. Visgi įvairiuose profesionaliuose šildytuvuose dažniausiai naudojama mažytė termopora patalpinta į fakelo zoną.
Vėlgi jei aš teisingai suprantu apie ką kalbama tai termopora jau buvo aptarta ir kažkodėl netiko. Kadangi autorius neparašė kokią pragaro mašiną konstruoja tai nesinori nusifantazuoti, kuriant įvairias versijas.