Tema: Re: litavimo ipatumai...
Autorius: Tomas D.
Data: 2009-11-27 20:04:18
Visada tik su papildomu fliusu :) Tokias smulkias tai su skystu. Siaip SDRAM
kai lituoju, tia ten tokie milziniski tarpai, kad tikrai jokio tikslo visas
sulydit, po viena sulituoju, o va LQFP208 kai litavau (imestas cia
paveiksliukas), tai teko lituot uzliejant ir atsiurbiant. Kadangi plokste
buvo pagaminta Telgoj, tai ten suliejus lydmetalis uzbego uz koju po chipu
ir sulipino aiksteles. Kai prasidejo grybai su RAM'u, tai nesupratau kame
beda. Su mikroskopu apziurejau, visos kojos prisilitavusios, viskas OK, RAM
kaip iraso nesamones, taip nuskaito dar didesnes nesamones... Kol atradau
kad 104 ir 105 kojos sulipusios :) Daug fliuso, daug rizikos kaitinant ir
gavosi.

Ta teshla, kur as vadinu, tai ten tirpdyta kanifolija kazkokiam skystyje
gal. Viena panele apgaves esu, kai paklause kas do tesla cia, tai sakau is
ausies traukiu ir kaupiu cia... Trumpam uz burnos susieme :)