Tema: Re: litavimo ipatumai...
Autorius: Evaldas
Data: 2009-11-26 09:23:44
Įgūdžius praradai :)
Pagrindinė taisyklė - neperkaitinti lituoklio, o be termoreguliatoriaus tai sunkiai įmanoma.
Nors kaip esu rašęs žemiau, aš pats nifiga neišmokstu su tokiais lituokliais lituot.
Nors gražiai sulituot vistiek gaunasi, bet ne taip paprastai. Ir dar laidams lituoti dažnokai pritrūksta kanifolijos esančios lydmetalyje, reikia papildomos dadet.
Aš lituodamas dratus pirmiausiai juos šiek tiek susuku, tada susukimo vietą gausiai prigirdau kanifolija o tada lituoju. Litavimo vieta blizga.