Tema: Re: litavimo ipatumai...
Autorius: arunazz
Data: 2009-11-26 20:59:38
Kanifolijos reikia daugiau, ji turi gerai suvilgyt detales, poto dedi detales i islydyta lydmetali. As naudoju medine mazdaug 4x4 cm dydzio kaladele su nedideliu idubimu, kuriame yra lydmetalio ir istirpusios kanifolijos. Padedu i kaladele detales isvada, prispaudziu lituokliu prie lydmetalio ir pasukineju-pastumdau. Nueina velniop visi oksidai ir lydmetalis puikiai padengia detale.
Tik tie kitaiski lituokliai su smailejanciu galu tai kazkoks nesusipratimas. Manau, jei butu galiukas kirvio, o ne ylos formos, butu visai nieko.