Tema: Re: PSU taisymas
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-11-06 09:23:01

--
Sveiki,

paskutiniu dienu mano praktika rodo, kad uzrasai ant PSU, bei GPU
reikelavimai, labiau is pirsto lausti, nei kazkoki parametra reiskiantys
skaiciai. Ant Asus 8800GTS dezutes nugareles didelemis raidemis uzrasyta min
480W PSU. Ir pas mane 3xHDD/4GBram/E6400/8800GTS/2xFAN120mm dirba su 350W
Codegenu :)

P.S. Aciu Evaldui. Coba puikiai dirba.

Mindaugas Nemira