Tema: Re: PSU taisymas
Autorius: krx
Data: 2009-11-05 19:45:52
Trumpai - turiu darbe kelis sudegusius orginalius CWT, kurie dar ir sveria
kaip plyta.

Ir taip, paskerdus tuos padorius ir sveriančius, rasti visa eilė tuščių
skylių detalėms.

AOpen atėjo su korpusu, nesuku galvos. Man konderiai kainavo pigiau visi
vienu ypu, nei ten lyst dar kartą.

Aš tiesiog sakau, kad vardą reikia pamiršti, atsirinkti 3-4 kandidatus pagal
daugmaž objektyvius kriterijus, kurie pačio taip pat paminėti, o tada
kiekvieną modelį dar greitai peržiūrėti intike, kas viduriuose, kokios
eksploatavimo situacijos. Aišku, dabar prie tokio produktų kintamumo, tai
intin sudėtinga. Panašu į Intelio procesorių numeraciją....