Tema: Re: PSU taisymas
Autorius: krx
Data: 2009-11-04 23:31:34
Vardas seniai visiškai nieko nereiškia. Prieš perkant tikrama gyvai
forumuose, kas viduriuose, su viltimi, kad per tą laiką dar ko nors kitaip
neišfasavo.

Šiaip, jei pakeisti nusprogusius kondencatorius, viskas veikia dažnai ne ką
blogiau, o ir geriau, nei anksčiau. Aš AOpen maitiaką taip persilitavau per
pusvalanduką, pakeičiau visus kondus ir jis dabar veikia geriau, nei
originalus, nes originalus išjungtas, arba žema apkrova tyliai, bet zirzė -
pakeitus - sustivarkė. Tiesa, ten tranzai kaitino kondencatorius, tai nauji
kondencatoriai sudėti ant kiek ilgesnių kojų ir patraukti į šalį, o ant
tranzų supilta termomarmalo, kad daugiau kontaktinio ploto su plokšte
korpusu turėtų.