Tema: Re: Kokį multimetrą iki 20-30 eur ?
Autorius: eMJei
Data: 2017-07-20 10:22:54
Sveiki,

Nežinau ar kas seka dar senesnius postus.. bet įsigijau MT-1710 Pros'Kit
ir kol kas jaučiuosiu labai patobulėjęs. Auto range veikia gan greitai
ir gerai, turėjau dar mažai laiko pasižaist bet, įspūdžiai kol kas geri
:) Ačiū užvedusiems ant kelio. Kaina 32 EUR, bet dar gavau iš pardavėjo
nuolaidą. Ant mano elektronikos stalo atrodo kaip rimtas aukštos klasės
instrumentas :)))