Tema: Re: Kokį multimetrą iki 20-30 eur ?
Autorius: MRT
Data: 2017-06-29 19:39:20
> Jau daug metų Mastech M830B (tiesa tai antras) kainuojantis kokius 5-6
> eur, iš esmės matuoja man viską ir juo per daug nesiskundžiu, tad už 3-4
> x didesnę kainą, net nežinau ko tikėtis.
>
> šiek tiek komforto, pora kartų buvo užnervinęs kai paliktą įjungtą,
> randu išsikrovusį, ir turiu lėkti kronos. dabar turiu atsarginę :D taigi
> AUTO-OFF norėtusi ir tai realūs norai.
>
> Apšvietimas on/off gal irgi prie komforto...
>
> Bet dabar sėdėjau ir sumasčiau, kad "gaudant" apmirusias SMD varžas,
> labai darbas apsisunkina junginėjant skalę, aš kaip suprantu mane
> [...]

To, kur linka daviau AUTO RANGE veiktu taip kaip aprasei.
Tik tiek, kad prilietus iki parodys - pora sekundziu, kol RANGE parenka.

Jei zinai, kad matuosi 3.3kOm, tada gali perjungi i Manual
Tada nesimakaluoja su tuo AUTO ir matuoja kaip paprastas tinkam range.
Kazkuris pigesnis mokejo tik auto_range, o to nenorejau.

Manual Range tokie, varza 3,3kOm:
..0L kOm - rodo 3,308 kOm
0.L kOm - rodo 03,30 kOm
0L. kOm - rodo 003,3 kOm

Kita varza - Auto rodo 032,6 Om
Manual tik 0L. Om - rodo 032,6 Om

Su MOm rande yra du:
..0L MOm ir 0.L MOm

Kas dar patinka, kad 3999 ekraniukas

Del Auto-off - po 15 minuciu turi suveikt
Ijungimas kituose per mygtuka, sitam reikia sukt rankena.
Backlight ilgiau nei 10 sekundziu neveikia, bet vis sis tas.
hFE matavimui - reikia atjungt laidus ir kazkoki suduka ikist
Ka dar gali - temperatura, Hz, talpa, ..

Nuo dezutes varzoms range tokie:
400/4k/40k/400k/4M/40M

PS. is tu LT kur yra, tai Auto-off berods nera, jei 15Eur nesiekia.
Backlight nezinau kiek aktualu, nes tamsiai kazka matuot,
tai gal kiek labai jau teoriskai.. tarsi kazka priliest,
sviesos juk reikia.. nebent su krokodilais palikta ir tik stebi.

Ko ner - jokiu USB'u, Min/Max ar kazko panasaus.