Tema: Re: Kokį multimetrą iki 20-30 eur ?
Autorius: eMJei
Data: 2017-06-29 16:44:16
Sveiki,

Jo čia tai žiauriai nusisvagta. Kai kuriems mini switchams aš
netoleruoju 2 Ohm varžos, nes žinau kad naujas rodo 1 Ohm, ir keičiu.

Jau daug metų Mastech M830B (tiesa tai antras) kainuojantis kokius 5-6
eur, iš esmės matuoja man viską ir juo per daug nesiskundžiu, tad už 3-4
x didesnę kainą, net nežinau ko tikėtis.

šiek tiek komforto, pora kartų buvo užnervinęs kai paliktą įjungtą,
randu išsikrovusį, ir turiu lėkti kronos. dabar turiu atsarginę :D taigi
AUTO-OFF norėtusi ir tai realūs norai.

Apšvietimas on/off gal irgi prie komforto...

Bet dabar sėdėjau ir sumasčiau, kad "gaudant" apmirusias SMD varžas,
labai darbas apsisunkina junginėjant skalę, aš kaip suprantu mane
išgelbėtų patikimai veikiantis AUTO RANGE? jis , nieko nejunginėjant
pats atvaizduotų ir 20 omų ir 60 kOhm SMD? jei toks dalykas yra tai man
tikrai jo reikia ir aš už jį galiu sumokėt.