Tema: Re: watt-metras
Autorius: kef
Data: 2017-04-03 10:14:20
Vel apie ta pati. Pakankamai pigu wattmetra pasidaryti nera absoliuciai
jokiu problemu. Taip, tai nera metrologinis prietaisais su visais savo
atestatais ir pan, bet ir nera visiskas fuflo nesugebantis anei kiek arti
parodyti prietaiso teisinga vartojima. Jums ka, reikia matrologiskai
patvirtinto 0.1W tikslumo? Gal keliu zadintuvu metines energijos sanaudas
norite suskaiciuoti su 1Wh paklaida per metus? Kaip ten bebutu, tie pigus
fufliakai sugeba ir galios faktoriu ivertint ir kitka +- normaliai parodyti.

"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message