Tema: Re: watt-metras
Autorius: Sail
Data: 2017-03-29 13:35:36
Vat paaiskint tau ir nebus paprasta. Ir del paprasto dalyko - neskiri itaku
dydzio.

Matai, saules vejas irgi turi itaka garso kokybei, nes del jo laiduose
atsiranda parazitine indukcija. Del to susidaro siaures pasvaiste, kazkada
net elektros tiekima per saules audra kanadoj buvo ismuse.

Bet pats juk nenagrineji saules vejo itaka savo irangos garso kokybei
kazkodel. Paaiskink kodel?

Speju todel, kad ta itaka yra niekine, fizikoj vadinama berods "antros eiles
nykstantis dydis". Itaka egzistuoja, bet ji tokia pat kaip i jura pasisiot.

Tiek pat itakos  ir su variniais / sidabriniais laidais. Bet taip, teoriskai
ji yra.

Va kai apie maitinimo kabelius kalbam, tada dar blogiau. Ten itakos dar n
kartu maziau.

Ir butent pirmam fizikos kurse pirmam pusmety yra mokoma apie matavimus, ju
tikslumus ir itakas bendram rezulatui. Kuriu isvada ukiskai buna tokia - jei
is simto matavmu vieno tikslumas yra  +/- metras, tai kiek tiksliai tu
bematuotum tuos likusius 99 matavimus, suminio rezultato su tikslumu
geresniu nei +/- metras jau negausi.

Taip ir audio reikale. Yra daxuja veiksniu, kuriu itaka rezultatui yra
neismatuojamai didesne, jei jungiamuju laidu varis / sidabras.