Tema: Re: watt-metras
Autorius: bzik
Data: 2017-03-28 15:14:25
keist dėl elektros taupymo tikrai neverta. Jei yra kitų kriterijų, tada gal.
Skaičiuok atsipirkimą.
Dėl 2kwh abejoju. Turiu du nepirmos jaunystės šaldiklius (viso apie 500l
talpos), pastatytus šiltoje patalpoje. Per parą apie 1kwh (matuota
elektroniniu vienfaziu el.skaitikliu)

"fenix@w"  wrote in message news:obddse$5e7$1@trimpas.omnitel.net...

zdaro,

mama uzdave man klausima na zasypku: "ar reikėtų man (jai) keisti
šaldytuvą?" - šaldytuvas puikiai veikia kokiu 1980-1985 gamybos. Kamera
tik 2 snaigių ir nedidelė, norėtūsi didesnės - čia vienintele reali
priežastis. dar lyg biškį garsokai dirba. aparatas geras, tik norėtūsi
susirasti kokį pretekstą pirkti naują arba jo nepirkti.

kaip pamatuoti, kiek vatų jis traukia iš rozetės? kur pirkti? pačiam
prie ūkio irgi praverstu. reikia tokio, kuris per nustatyta laika
suskaiciuotu kwh.

pvz jei per para saldytuvas suvalgo kokius 2kWh - kiek prie to pačio
apkrovimo suvalgytu modernus A+ klases?

dekui.