Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-28 21:05:25
tinka nurodytus kriterijus?

1. lipdukas (solidus lipdukas ar ispaudas "made i Lithuania)
2. masine gamyba (vietinio meistro vienetines klumpes su guoliais netinka)
3. techninis ir galintis savarankiskai funkcionuoti mazgas (laidu pyne  ar sovinys netinka, cemento maisas netinka, saldainiu deze netinka,  lininis megztinis netinka)
4. Galimybe internete isvyst lipduka, idan ji atsispausdinus butu galima parodyt zioplesniam amerikonui
5. isvardyti gaminiai neturi buti vienos rusies. (skirtingo modelio reples ar valtys-netinka)