Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Audrys
Data: 2015-12-28 13:30:37
bet tai kaip ten skambiai pavadinta pvz autochemija ...... 15 imoniu. o
realiai  importini (vietinio irgi nera) spirita skiedziai ir pilsto I
bakelius

"tas kuris virshyja"  wrote in message

O tai kuo sitas netinka?
http://gaminama.lt/

Uzuot pasake visa sarasa davem. Visas trolinimas susigadino, ane? Zinok,
kituose forumuose mes irgi taip visokius rosijos gynejus tvarkom. Turim
gatavus sarasus ir websaitus po nosimi paruostus pakisti.