Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: tas kuris virshyja
Data: 2015-12-28 10:05:58
Nokijos dalys gamintos kinijoje, varis, ko gero, is pietu amerikos,
dalis technologiju amerikoniska. Osram lemputes liuminoforas kiniskas,
stiklas gali but is bet kur, tik ne italijos. Ledai garantuotai ne
italijoje gaminti-kinija visu sostine. Repliu metalas garantuotai
kiniskas ar svediskas ar dar koks nors. Garantuotai rinkta tik
vokietijoje. Pirstelio chemija tikrai ne japoniska-ne paslaptis, kad
japonai savo nieko neturi ir visas medziagas importuoja. Reduktoriaus
metalas gali buti is amerikietisko plieno. Pinigines kozha gali buti
italisko, ispanisko, turkisko versiuko. Pakroviklio korpuso plastikas
pagamintas is naftos, isgautos arabijoje.
Dabar laukiam lipduko nuo mir'o ir sushkiu, ir dar sapsano.